VvERecht.nl heeft een succesvol 2017 achter de rug. Net als de voorgaande jaren is in 2017 het aantal bezoekers en pageviews gestegen ten opzichte van het jaar ervoor. In 2017 zijn ruim 170.000 artikelen gelezen op VvERecht.nl. Het aantal bezoekers doorbrak met ruim 110.000 voor het eerst de 100.000 bezoekersgrens. Ook de VvERecht.nl nieuwsbrief, een dienst die sinds medio 2014 bestaat, kent een groeiende belangstelling met inmidels meer dan 1.500 inschrijvingen. Zo herkennen steeds meer VvE-professionals in VvERecht.nl dé juridische databank voor VvE professionals.

Ook in 2018 neemt VvERecht.nl een aantal nieuwe initiatieven. Zo verschijnt in het voorjaar van 2018 de VvERecht.nl Jubileumbundel. De redactieleden delen daarin hun bijdragen geschreven over de meest frequent voorkomende onderwerpen op VvERecht.nl. Verder zal VvERecht.nl in de loop van 2018 een nieuw uiterlijk krijgen, dat nog meer gericht is op gebruikersgemak en vindbaarheid.

VvERecht.nl bestaat sinds november 2011 en is sindsdien een kennisplatform voor en door VvE professionals. Ook in het nieuwe jaar worden VvE professionals uitgenodigd hun juridische bijdragen ter publicatie aan te leveren bij de redactie. Zo kan VvERecht.nl kosteloos en open voor eenieder beschikbaar blijven.

VvERecht.nl is eigendom van Stichting VvERecht.nl, een stichting die zonder winstoogmerk opereert en waarvan de bestuurders en de redactie hun werkzaamheden onbezoldigd verrichten. Mede dankzij haar sponsoren kan Stichting VvERecht.nl voorzien in de kosten van het beheer en onderhoud van de website.

De redactie van VvERecht.nl wenst u een voorspoedig 2018 toe en spreekt de verwachting uit, dat u ook in 2018 op VvERecht.nl de juridische informatie vindt die u zoekt.

VvERecht.nl bestaat door en voor professionals in het VvE-recht, zoals advocaten, notarissen, rechters, rechtsbijstandverleners, maar ook professionele beheerders. VvERecht.nl is onafhankelijk en wordt beheerd door Stichting VvERecht.nl. De site wordt niet door één dienstverlener verzorgd, maar wordt gevuld door een redactie van ervaren VvE-juristen uit verschillende disciplines.